Small Cute Purple Pointer

ÖPPET HUS PÅ MIDGÅRD

Maria är så hemskt duktig så hon är faktiskt på skolan just nu. klockan är snart 19.00 och jag befinner mig i ett klassrum. Jag är hemskt glad. Jag är hemskt trött. De mesta är roligt just nu. Sitter här med Jenny, Elin och Petra. De håller på med bokprojektet som jag redan gjort klart. Jag blir nästan lite fascinerad av alla här som har fått samma uppgift men alla arbeten är så olika. Tusen olika idéer och tankar. Allt från samma lärare, från samma bok. Jag sitter med engelskan, kom just fram till något jag tyckte var väldigt roligt. Literally är, lite rally på svenska. Haham, jag dog tror jag. Även suttit och limmat på Rickard så han förlorade i hans spel. Även räknat ut att typ hälften av klassen sitter och gör de dom ska göra. Roligt. Vi har ingen lärare så det är väl lite svårt. Kändes oerhört konstigt att åka till skolan denna tid. Jag tyckte att skola på kvällstid inte hade varit så dumt. Jag menar, kul just nu i alla fall. Jag ska skriva 400 ord på engelska om vad jag skulle göra om jag såg en hund drunkna och alla andra bara stod och stirrade. Kan man skriva de i 400ord? Ja, de är oklart. Tänkte ta reda på de snart.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: