Small Cute Purple Pointer

Jag tror du för mig in i mörkret tills jag inte kan se längre.


Jag är less på denna stad. Jag är less på det vanliga. Vintermörkret och kylan tär på mig. Jag fryser ända in i själen. Tänk om man bara fick försvinna ett tag, bara ett tag, och komma tillbaka som en ny människa också var allt förändrat. Lära sig leva på nytt. Varje morgon möter jag samma människor på bussen. Med samma kläder och samma miner. Jag går genom samma dörr och sitter på samma plats i klassrummet med samma människor som jag möter varje skoldag. Utan förändring. Bara en tjej i klassen som byter hårfärg varje vecka. Jag går genom samma dörr och jag bemöts likadant varenda gång jag kommer hem. Jag åker på träningen där jag bara har välbekanta ansikten. Jag far ut och springer och möter samma människa, vid samma plats varje gång, i samma korsning. Hon borde känna igen mig snart. Jag går in i mitt rum och det ser likadant ut varje dag. Bara mer eller mindre kläder på golvet, beroende på hur mycket problem jag hade med att välja på morgonen. Jag öppnar kylen och det är alltid samma saker jag ser. Ingenting sticker ut eller smakar annorlunda. Jag är fortfarande frusen. Jag låser upp telefonen eller loggar in på datorn och jag pratar med samma människor. Jag vill bryta alla vanor. Jag vill öppna nya dörrar - Frågan är om jag måste hitta en nyckel först.

Postat av pungiz

ladda ner sons of anarchy, lite variation i vardagen!!

Datum: 2011-02-09 | Tid: 11:16:41



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: