Small Cute Purple Pointer

NYLIGT HERR OCH FRU TÄNGDÉN




BY ME
canon eos 40d

Här har ni en hel hög med bilder från bröllopet i lördags. Jag var sjukt nervös i början, men det släppte efter ett tag. Kykan var mörk och svår att fota i men efter det så fick jag några bra bilder. Personerna på detta bröllop var sjukt trevliga och lätta att jobba med. Jag hade även Malin som stöd vid min sida och assisterade litegranna, tack till henne. Jag önskar grattis till brudparet och all lycka till dem. Hoppas ni är nöjd med bilderna, Linnea och Jocke, som sagt mitt första bröllop och jag tror att jag är nöjd!
copyright ©


Postat av Sara

Varför har du redigerat dom så konstigt? Ofokus på bakgrunden osv får bilderna att se väldigt B ut. Lite amatör. Men några bilder var riktigt fina, som den på ringarna! Bra jobbat.

Datum: 2011-07-19 | Tid: 14:45:33
Postat av m

toppenfina bilder! jag blir riktigt imponerad!

Datum: 2011-08-21 | Tid: 15:35:13



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: