Small Cute Purple Pointer

TUSEN FÄRGER BLIR TVÅ - SVARTVIT


by, Ellen Suurholma

Om en vecka så får vi sommarlov. Jag förstår det inte, men det är då dags att börja förstå! Har matte nationella imorgon. Sen så är jag helt klar i skolan, jag har suttit nu och jobbat på ett gamalt arbete för i goda försök att höja ett betyg. Hoppas att jag lyckas så detta inte har varit förjäves. Jag spelade faktiskt brännboll idag. Träffade faktiskt av bollen 3 ggr och tog en lyra. Faktiskt helt förvänad. Trodde jag aldrig om mig själv.

Postat av tjoppppssiii

väääärldens finaste bild. Du är fin. Världsfin! Jag vill ha den på min vägg hemma. Jag ska se till att jag kan få den på min vägg hemma när jag inte bor här borta längre. Ja, de ska jag. Du har ingenting att säga till om. Du ska hänga på min vägg, och inte med silvertejp så som jag så gärna vill för de vore skit skoj utan som världens finaste på världens finaste kort! (säger man så förresten?) Jaja, saknar dej!! BTW! Jag kommer hem på tisdag! :) hihihoho pussaaaar och massor med kärlek!

Datum: 2011-06-08 | Tid: 16:45:53
Blogg: http://nathaliealexandra.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: