Small Cute Purple Pointer

Nittio procent av all skit beror på sprit!


ph, me

Jag blir galen av detta bokpeojekt. Vi läser en bok precis när 1an börjar, vi gör ett bok om slag till den, och skriver en ny baksida, vi fick innan lovet veta att vi även ska göra ett bildspel till den, ett grupparbete. Denna bild här ovan är en till arbetet. Jag tycker inte om grupparbeten, jag vill göra allt själv så jag får de som jag vill ha det men det är precis vad jag har fått nu. Anarkai heter boken. Det svåra med detta bokprojekt är att boken utspelar sig på sommaren , på en strand eller på torget med massa glass. Jävla lärare. Vi fick även tre lektioner för att göra detta, med effekter och text och allt möjligt i bildspelet. Sedan ska de redovisas för alla föräldrar.... jag längar....




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: