Small Cute Purple Pointer

JAG SAKNAR MIN KUDDE HÄR PÅ GOTLAND




Katrina Larsson

En bild från arkivet. Jag tog denna bild i oktober så det vet inte jätte länge sen. Hittade den idag då jag rensade min dator. 

Idag har vi inte gjort någonting på jobbet. Det började med att jag kom dit utan att någon ens var där. Smådrygt. Sen har jag och Stina väntat hela dagen på att Göran ska kika på våra bilder, men vi har kommit fram till att Göran är tidsoptimist så det hann vi inte. Det enda jag har gjort idag är att leta som ett tok för att hitta nätverksnyckeln där på bildvision. Sen när jag väl hittade den, så fungerade det inte hur som helst. Typiskt. Ikväll kollade vi på idol sen har vi bara chillat. SKönt. Jag lär vara fullt utvilad när jag kommer hem i alla fall. Jag saknar min älskling som är ute och roar sig ikväll.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: