Small Cute Purple Pointer

Maran skulle färga håret, sen blev de jätte mörkt,så blev hon ledsen


Fotograferat av: Stina Sundberg 17år, redigerat av mig.

Jag fick IG på provet, samhälls ekonomi. Det var as svårt. Jag hatar nu mig själv. Jag kommer inte ihåg senast jag fick ett ig. Jag är positivt säker att det var på mellanstadiet vilket gör mig ledsen. BUHU. Stackars mig. Jag är dock inte ensam om att underkänna på detta prov, hitills är vi 9st tror jag. Känns lite bättre då. Sen måste jag plugga och läsa. Men jag vill inte, de enda jag vill göra är att se The vampire diaries.




Postat av Anonym

sötis, du är lite efter vi är typ 17 st.

Datum: 2011-11-21 | Tid: 22:09:19
Postat av sofie

det blev ju skitbra!

Datum: 2011-11-21 | Tid: 22:28:35



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: