Small Cute Purple Pointer

SWINGING IN THE RAIN, HUMMING MELODIES.



jenny götheson

Nu är snart lovet slut. Det känns inge bra. Jag vill inte sitta vid skolbänken igen, och vid datorn hela dagarna. Det positiva är väl att jag fyller år. Men igår kom Ida och förstörde hela min lycka då hon sa att hon fyller 18... Det känns ju underbart. Varför skulle jag vara född så satans sent för. Som sagt så var jag med Ida igår och vi pratade skit hela kvällen ungefär. Tills Tobias och Nyman kom, det är första gången detta lov som jag är vaken så länge som jag var igår ocskå. Har blivit en liten sömntuta. Någonting som Johan ogillar. Känns som jag inte har varit med någon på evigheter och det är faktiskt sant också, jag är så sjukt jälva sliten hela tiden, jag vill bara sova... Men ikväll ska jag inte sova, ikväll ska jag och Ida ut på äventyr!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: