Small Cute Purple Pointer

I FOUND HER ON THE FIFTH FLOOR TO SURRENDER



Canon 40d 17-55mm
Katrina Larsson

Maria Rehn

Jag och Katt kände att det var länge sen vi fotade tillsammans. Jag har bara fotat en gång tidigare med henne och då var hon riktigt nervös och tyckte bara att det var pinsamt, men men, går ju framåt här i alla fall kan man ju säga. Det här är nog favorit bilderna sen idag! Fotade i kolsvart mörker för första gången btw, tänkte det är ju bara att börja vänja sig eftersom det är mörkt utomhus nästan hela dagarna nu..



Postat av Anna

Hur gjorde du för att få så fint "ljus", lite brus och så bra skärpa fast du var i mörker?

Det är något jag gärna vill lära mig.

Datum: 2011-10-19 | Tid: 22:43:50
Blogg: http://variationofbirds.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: