Small Cute Purple Pointer

THE FORBIDDEN FOREST





canon 40d

Jag har gjort ett fotojobb i vännes, och detta är några av dessa bilder. Det är bara och offra sig med en fot i bäcken ibland. 

Min helg har varit underbar, i fredags så slutade jag tidigt som vanligt så jag for hem och vilade tills jag for till johan för att äta tacos med Viktor, Johan och Peder. Sen kom resten av folket och vi såg på idol och hade det trevligt. På lördagen blev det inte mycket gjort, tråkigt väder osv. Idag är det träning som vanligt. Imorgon ska vi se apflickorna i skolan och sen så ska jag träffa en saknad vän. Kommer bli en bra start på den nya veckan.

Postat av Jenny

hoho du menar väl ett fotojobb vid Hogwarts? hohihoio. det är roligt för THE FORBIDDEN FOREST ligger vid Hogwarts... hahahaioahhaiohadh.

Datum: 2011-10-09 | Tid: 12:15:52
Blogg: http://jennygotheson.blogg.se/
Postat av Rebecca

hörruuu, vill du inte fota mig snart eller nåå?:D

Datum: 2011-10-10 | Tid: 21:51:37
Blogg: http://rrrrrebeccas.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: