Small Cute Purple Pointer

ATT GÖRA ABSOLUT PRECIS INGENTING



Jag har inte gjort ett skit under lovet. Absolut ingenting och snart är det slut. Jag har dock varit sjuk, fram och tillbaka i snart en månad, så när lovet kom och man fick slappna av så bröt förkylningen ut. Jag har legat sjuk i några dagar och sen så var det Johans tur. Så vi har fått vara sjuka tillsammans i alla fall. Så nu är jag frisk, någorlunda i alla fall men inte Johan. Jag har i alla fall fått en uppgift av Andreas, att knyta en av hans flugor. Det var ju as svårt, men ganska fint blev de tycker jag. Jag fick världens bästa BH av Johan i julklapp, helt sjukt bra. Jag har smaskat Ben och Jerry och sovit och sovit. Johan som smögfotade den sista bilden. Ja men snart är det nyår och det nya året ska banne mig bli annorlunda. 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: