Small Cute Purple Pointer

VÄRLDENS BÄSTA TONY



Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag, men jag har fan inte haft tid. Har haft sjukt mycket att göra, skolarbetet är bara sjukt mycket just nu så jag bryter ihop. Jag har historia, engelska, infokampanj, religion, engelska, filmkunskap, allt ska vara klart innan jul, eller nu i denna vecka. Julklappar måste köpas, mamma och pappa har festen i helgen, det ska städas osv. Shit, ja...

Bilderna fortsätter från Bristol. Här har vi världens bästas Tony. Denna man träffade vi på fredagen när vi kom dit, han började prata med oss och redan då så kände jag och Jenny att denna person måste vi hålla kontakten med. Han gav oss sjukt mkt information och jag och Jenny bara försökte komma ihåg allting som han sa, eftersom allt var viktigt. Vi bestämde redan då att han skulle hjälpa oss att hitta all gatukonst, så vi spenderade hela söndag med honom, sedan så bjöd han oss på lunch. Så himla snällt. Vi köpte i alla fall en julklapp till honom, det var han absolut värd! Sedan på måndagen så visade han oss runt i shoppingcentrat och sen när vi skulle säga hejdå, så blev det nästan jobbigt. Tänk om alla människor skulle vara så snälla. 

Postat av Jenka

OMG! I miss him so much!

Datum: 2012-12-03 | Tid: 16:00:12
Blogg: http://jennykej.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: