Small Cute Purple Pointer

Nu är det slut för idag

Jag och mamma var på stan från 15.00 till 19.00 och bara letade en klänning, jag lovar vi var överallt. Det finns inga jälva kläder i den här stan. Sjukt störande. Jag hittade en klänning på charlings  men den var så himla jätte  blå, så då kändes det inge bra. Sen vill man ju inte köpa en klänning som man kommer ha på sig en kväll och sen aldrig mer. Så när klockan var 6 så bestämde vi oss för att tänka utanför klänningar... Så det blev ett linne och ett par shorts istället. Jag som ville ha en klänning. Fast blir nog bäst såhär tror jag. Just nu känner jag mig inte som en färgglad person med klänningar i sprakande färger. Nej jag känner mig svart och vit, så därför blev det så. Fast man får ju egentligen inte vara svart eller vit. Men nu bryr jag mig inte längre. Jag är bruden och döden på samma gång. Det får bli bra


Postat av Anonym

Skulle inte du kunna göra ett video inlägg ngn gång? Sjulle vara sjukt kul!!:D

Datum: 2012-02-24 | Tid: 16:01:41



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: