Small Cute Purple Pointer

Det är måndag och den 23 februari

Seg om uppdateringar.. jag vet.. Men som sagt det är mycket just nu, Mindyard ska vara klart, redigerat och inlämnat imorgon. OMG. I helgen så gjorde jag inte så mycket, jag och Johan var ute på äventyr på fredagen sen på lördagen så åt vi hemma hos han sen så for vi till Malin och Andreas för att spela lite uno. Väldigt trevlig kväll. På söndagen var det stor fotograferning till de sista bilderna till Mindyard. Dock så var halva av teamet borta. En var sjuk och en var och åkte skidor långt långt borta. Så jag och Karin fick blåsa upp 71 ballonger helt själva. Jag var så sjukt stressad hela dagen, ingenting gick som tänkt. Folk var sena, bakis, jag tappade bort saker, hedde sönder saker. Ja herregud. Tur att den dagen är över. Det är sjukt skönt att måndagen redan av gjord. Kommer bli en kort vecka, med öppethus på torsdag och ledigt på fredag. Underbart.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: