Small Cute Purple Pointer

Caroline Rådberg & Thomas Rådberg































canon 40d, 17-55mm

Jag har varit på äventyr i Åmål och detta var anledningen att vi for, för att fara på bröllop, som tur var, för mig i alla fall. Så kunde inte fotografen komma, så jag blev fotograf för dagen. Det var roligt och spännande som vanligt. Det var en oerhört rolig dag och brudparet var hemskt fina.

Grattis till Thomas och Caroline Rådberg.

Postat av Hasse

Tack Maria!! För alla fina kort på min dotters bröllopp.
Hälsningar Hasse

Datum: 2012-12-17 | Tid: 17:49:40
Postat av Caroline Rådberg

Jag kommer alltid vara dig evigt tacksam för allt du gjorde för oss den här dagen. och framför allt för alla underbara bilder, TACK! <3

Datum: 2013-09-02 | Tid: 19:42:57



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: