Small Cute Purple Pointer

BJÖRN BORG

Jag har haft en väldigt härlig helg! På fredagen så fick vi en skoluppgift som faktiskt kändes ganska rolig. Hör nu vad hemskt det här låter men jag satt med den där uppgiften i 8 h på fredagen och bara pysslade, hemskt roligt. På kvällen så var jag och Johan hos min syster som hade invigning av sitt kök. Malin har målat om hela köket och det blev jätte fint, hon är så duktig! Där så stannade vi inte så länge utan gick hem vid 12. På lördag så var jag helt död! Men det var fint väder så jag, mamma och Malin satt utomhus ett tag och myste i solen. På kvällen så bar det av till Umedalen för att basta med brudarna! Bilder därifrån kommer! 

Jag har även fått mina nya glasögon! Dom är mycket fina!





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: