Small Cute Purple Pointer

NÅGON ANNANS INSTA

 
 
 
 
Såhär känner jag mig oftast på projekt och företagande lektionerna. Inte alls roliga... Nästan de tråkigaste jag vet. Men finns inte så mycket att göra åt det inte. Jag vet att jag suger på att uppdatera nu, men jag tycker inte att det är nå kul när jag inte har nå bilder. Så jag måste fota, ja jag vet måste fota jätte mycket. Men det kommer bli mycket bilder här framöver. Har en masa idéer, sen har jag ju även rhodos, och praktik direkt efter rhodos, så där lär det ju tas en massa massa massa kort! Imorgon så ska det fotas en filmaffisch, jag ska även vara modell till två st, ska vara svartmålad och blöta håret, efter det så är det redovisning! Känns sådär va. Men nu så ska jag nog lägga mig och se på Babycall.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: