Small Cute Purple Pointer

SOMMAR 12


Skolavslutningen var hemsk. Alla treor skrek högt och tydligt "ETT ÅR KVAR". Jag drog med mig JennyK till kära holmsund. Jag och Johan följde med till Åmål och fotade hans systers bröllop.

Gjorde lite fotojobb. Firade Midsommar. Lärde mig världens godaste efterrätt! Umgicks med syster. Firade Mattias som fyllde 30år.

Fotade Fina Mallan. Vi brudar mös i båten en kväll. Älskling och jag firade 1/½ år. Ida och jag spenderade kvällen med Chappel Hill. Fotade Ebba i lekparken. Badade en natt i stöcksjön. 

Jag har jobbat 3veckor denna sommar och målat. Nattbad. Båthäng. Fotade fina Sandra. Fotade en möhippa. Kräftskiva.

Hitta ankungar. Spenderade kvällar med Emma. Stina köpte en valp. Brudarna mös i Bjännsjö. Stugan.

Flera dagar roades med Yatzi. Åkte båt till Klubba. Världens godaste smoothie. Vi. Fiskade. 

Gjorde ett par shorts men använde som aldrig. Beachparty. Trästock. 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: