Small Cute Purple Pointer

HAPPY NEW YEAR

 Jag hade en väldigt konstig nyårsafton. För det första så är jag och Johan inte riktigt friska än och Johan lyckades dra på sig ögoninflamation.. Stackarn. Men vi åt tre rätters hemma hos mig med familjen, pojkarna och Jerry. Det var riktigt gott. Det var ju även Jerrys födelsedag så vi sjöng för honom. Men mitt bland allt trevligt, den goda maten och sjungandet så blandades det lite skrik, gråt och sura miner. Men det gick ganska snabbt över, när efterrätten var uppäten så åkte jag, Johan, Malin och Ante till Micke och sofie där vi firade tolvslaget och sedan hoppade ner i badtunnan. Jag hade en skittrevlig kväll men.... Ja jag vet inte ens vad som hände med fyrverkeribilderna. Jag som var så sugen på att plåta också startar inte skit kameran... Så irriterad. Sen när den när startar så är det tre sekunder till allt pangande slutar... så jag hann ju inte alls göra någonslags inställning. Men det får duga!







Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: