Small Cute Purple Pointer

SPORTLOV

Hej och förlåt att bloggen har varit död ett tag.

Ibland så har jag inga bilder, ingen energi eller motivation att lägga upp något här. Speciellt inte när jag tycker att bloggen är ful. Som jag tycker just nu. Då vill jag inte lägga upp någonting alls. Så ska försöka att fixa till den litegranna så snabbt som möjligt! Just nu är det ju lov, näst sista lovet jag kommer ha. Galet, alltså 100 dagar till studenten och jag tror att dagarna bara kommer rusa förbi. 

Har hur mycket plugg som helst så det är väl de jag ska roa mig med under lovet. Inte så kul, men har i alla fall hunnit göra bort en hel del redan. Projektarbetet börjar ta form och är snart klart, då är det bara rapporten kvar som ska skrivas. Man blir lite små stressad när man tänker på allt som ska göras i skolan, allt som ska lämnas in och nu är det bara 100 dagar kvar, t.ex. fotoportfolion med 10 tema bilder. Panik. Panik. Panik. Har också lite panik över balen, studenten, klänningar, skor och pengar hit och dit. Jobb? Den frågan kan man ju verkligen ställa sig.
 
Ska försöka leva i nuet. Vill baka ikväll. Ja, känner för att baka en kaka.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: